mandag, februar 20, 2006


PATTAYA

Pattaya er ein liten by på austkysten av Thailand med eit ganske så frynsete rykte. Grunna det heller lugubre nattelivet har ikkje byen frista som feriemål for oss. Men, då Den norske Sjømannskyrkja opna ny kyrkje i oktober, og kollegar fortalte om andre, positive sider ved Pattaya, tenkte me: "kanskje me no skulle ta oss ein tur og sjå....?". Som sagt, så gjort. Her er beviset: Me har vore på Den norske Sjømannskyrkja i Pattaya!



Feiring av Arne sin 35 års dag på hotell Cabbages&Condoms i Pattaya høyrtes bra ut. Ein blanding av Bangkok-folk, Pattaya-buarar (+tilreisande frå Noreg)
saman med godt thaimat gjorde det heile til ein flott kveld. Arne fekk stadfesta at han no er på full fart mot dei 40...




Resten av vår 2-dagars mini-ferie var konsentrert rundt bassenget. Signe koste seg med Talette og Caja, og me vaksne hadde det ikkje så verst me heller. Jenny skulle nok gjerne tatt seg eit bad, men hadde det heilt OK under parasollen med mamma og legoklossane. Så, kjekt i Pattaya, men neste tur går til Hua Hin!

4 kommentarer:

Maria og Espen Tveten sa...

Deler den samme skepsisen må jeg innrømme- men nå vet jo dere hva dere snakker om. Lurer bare på en ting- en av de to mennene på bildet heter ikke tilfeldigvis Rikard og er fra Askøy...? Han var skummelt lik!

Anne Brit og Arne sa...

For å vera heilt ærleg hugsar eg ikkje heilt kva han heiter.... Men, han var definitivt frå Farsund! Kanskje ein Rikard frå Farsund????

Står valet mellom Pattaya og Hua Hin, er Hua Hin ein klar vinnar. Berre sånn for å ha sagt det.

Anonym sa...

Tror jeg må være med i denne debatten.. he he NEIDA!! Ville bare si at jeg har lånt bilde fra bassenget...til vår egen side.

Snakkes utforbi..:)

Anonym sa...

Hei!

Utrolig lenge siden sist - veldig dumt egentlig.... Jeg er altfor treg med e-post, men tenkte jeg kunne nå skrive inn en hilsen her.

Måtte inn på siden deres og se litt, lengter tilbake til Thailand når jeg ser sånne bilder... Selv om det faktisk har vært sol i Bergen over lengre tid nå - fantastisk!

Denne sommeren blir det Israelstur på meg og en del andre fra Betlehem. Gleder meg til det.

Skal prøve å følge litt mer med på siden fremover. Her skjer det ting, skjønner jeg :)

Og gratulerer med overstått, Arne!
Håper å se dere igjen en gang om ikke så altfor lenge...:)