tirsdag, juni 10, 2008

Arne og damene

Barnehagar og aktivitetssenter for små barn er stort sett bemanna av damer. Lovsangshjemmet (Home of Praise) er intet unntak. Det mannlege innslaget er Arne. No tenkjer kanskje nokon av dykk "Stakkars, Arne", men det er det ingen grunn til! Etter som kona hans forstår har Arne det som plommen i egget, og trives veldig bra med damene på jobben.


No før sommarferien tek til har både studentar og Hald team reist heim. Snart reiser òg langtidsvoluntøren Hilde og "eittåring" Anne.

I går var dei to sistnevnte på besøk hjå oss i Fantasia, og det var ein særdeles hyggjeleg kveld!

1 kommentar:

Hilde i Thailand sa...

Ja, det var en koselig kveld:-)
Og i dag har jeg kommet meg til Norge,etter å ha blitt fraktet til flyplassen av Arne...tenker han humret godt i skjegget etterpå,og jeg forteller ikke hvorfor!
Nå skal jeg bearbeide voluntøråret,og så kommer jeg kanskje tilbake...da vil jeg fortsatt jobbe med Arne...(dvs. sitte på kontoret og drikke pepsi max sammen med han - som han har kjøpt, hehe!)
Kos dere videre i Bangkok - og ikke glem meg,selv om Astrid og Heidi kommer...
Klem fra Hilde - nå i Bergen.
Her er det 12 grader,sol og regn om hverandre. Jaja... langt fra Bangkok, gitt. Snufs...