fredag, september 22, 2006

The Soldier and I

ARC (The Administrative Reform Council) har no forbode alle politiske samlingar i Thailand med meir enn 5 personar til stades. Eg var i dag tidleg på veg til møte i Field Comittee for den lutherske misjonen, og me er ganske nøyaktig 7 medlemmer... Men, me hadde ingen politisk agenda for dagnes møte, me skulle diskutera misjon og partnerskaps-samarbeid.

Nede på gatehjørnet, rett ved Thong Lo politistasjon (for de som er lokalkjende i Bangkok) stod dei to soldatane, ganske så avslappa, og ”hang” utanfor 7 – 11-butikken. Då eg dro opp kamera, poserte dei villig med eit stort smil...

Mitt fyrste møte med representantar for militærmakta i Thailand vart difor ganske så avslappa. Og det er nett det thaiar flest er når det gjeld militærkuppet, avslappa og rolege. "Det er slik me thaiar ordner opp", var det ein i kyrkja vår som sa, "dette er ein typisk konfliktløysing i Thailand: Ut med den som skaper problem!"

Hmm, av og til er det berre litt for spanande å leva i ein annan kultur.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det er såååå kjekt å lese på bloggen deres! Og så er jeg første mann til å skrive kommentar i dag...! Det er gøy med kommentarer også - ikke sant Anne Brit! He he

Anonym sa...

Kult bilde! :D Må le litt når jeg ser de to på motorsykkel i bakgrunn som smiler så voldsomt - oooo, en farang som tar bilde av soldater.. Det var vel rett før de krasja inn i hverandre tenker jeg! Haha, thaier ass! Skjønne folk!

Anonym sa...

Takker Vår Herre at det kan se slik ut ved et militær kupp også.Lev vel fortsatt.