torsdag, oktober 12, 2006

Flanellograf

Eg har fått meg flanellograf!!!

Når ideèn fyrst kom om at flanellograf hadde vore kjekt å hatt til preiker og elles barnearbeidet i kyrkjelyden vår, gjekk det ikkje lenge før eska stod her på stovegolvet. På store flanell-ark ligg alle dei kjende figurane frå Bibelen; Maria, Josef, fariseraane,Jesus, guten med brød og fisk, julekrybba, eslet osb osb. Her er òg masse små stjerner, blomar, vinglas og ein liten hammar...

Så, no sit me å klypper for harde livet. Eg fekk arbeidsskade med ein gong (sår på fingeren), noko som gjorde at eg måtte ta ei lita sjukemelding. Arne, derimot, har vore veldig flink, men uttrykt lettare frustrasjon over enkelte englar med bittesmå hender og ”rufsete” vinger.

Takk til Stein Gunnar som reiste til Stavanger og handla, takk onkel Alf som brukte heile bagasjekvoten sin (17 kg!) for å få den med på flyet, og tusen takk til mamma og pappa som betalte! Eg gler meg til søndag, då skal flanellografen i bruk. Vonar den vil slå an og spre bibel-glede både hjå store og små!


Anne Brit

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei! Takk for sist og for gode dager i bangkok. Kjekt å se at dere nå tar flanelografen i bruk. Håper den kommer til nytte når det blir for vanskelig med bare språket for å forkynne evangeliet. Tenker ofte på dere og er taknemmelig for oppholdet vi fikk hos dere. Håper dere har blitt friske etter all magesjuken. Det går bedre med elias. Ha en god helg og hils kjente. hilser masse fra min elskede kone.

Anonym sa...

Hallo! Flanellograf går visst aldri av moten. Som "gammel" søndagsskolelærer burde du jo være vant med dette. Det er litt av en prosess å få klippet ut alt sammen. Da er det godt med en kar med arbeidshender. Men jeg har forståelse for at alle disse småbittene er et stort problem for en arbeidskar.Det er det for oss andre også. Pauser er tingen. Håper at helsetilstanden er bedre nå. Lykke til med preikearbeidet. Klem Solveig