fredag, september 11, 2009

Ein søndag i Bangkok

Gudstenesta på søndagar startar med bibeltime, og avsluttar med bibelquiz. Innimellom har me hatt lovsong, bøn, vitnesbyrd, forbøn, preike, salmesang og kollekt. Me er ofte både trøytte og svette når det etter 3 timar er klart for lunsj. Trøytte etter å forstå bibel-thai og svette etter springing og hysjing på 3 små. Lunsjen som vert servert etterpå er som regel god, og me deler eit koseleg måltid med kyrkjelyden, sitjande på matter på golvet (og Gabriel springande mellom ristallerkane).

Dessverre hender det at maten ikkje alltid er like tilpassa norske magar. Sist søndag var det nuddelsuppe med rikeleg jerninnhald: Blodklumpane flaut store som kjøtboller rundt på tallerken, og det frista lite...

Signe og mamma'n tok då like godt kyrkjekaffien på Swennsens isbar, og samtalen rundt isen var omtrent som så:

Signe: "Når jeg blir voksen vil jeg jobbe på Swennsens, mamma."
Mamma: "Å, det konne eg òg tenkt meg! Det e sikkert kjekt. Jobba med så møje gode is."
Signe: "Mamma, du har jo hatt din sjans!"
Mamma: "Hæ?"
Signe: "Du har jo hatt din sjans. Du e jo voksen nå. Du sko ha tenkt på det før du tok NMS."
Mamma: "Ehh, ja, eg sko vel kanskje det..."

Så, eg får vel halda meg til NMS, og satsa på at om nokre år får eg kanskje god rabatt på Swennsens is - av Signe.

2 kommentarer:

nina sa...

Haha!!! Enig med Signe! Jobbe på Swensens må jo være drømmejobben;) Håper dere har det bra der borte! Og jeg håper det ikke er så altfor lenge til jeg også får spise en skikkelig Swensens-is! Nina:)

Happy pig kristin sa...

Haha!! utrolig bra! Hun har nå nesten rett også ho jenta di. hvor mange voksne hadde turt å si opp jobben sin for å jobbe på Swensens. Håper dere har det bra! Send gjerne swensens is i posten :D