fredag, mars 12, 2010

Amazing Thailand

Me er så glade i Thailand! Flotte menneske, flott natur, deilig klima (34.8 i skyggen i dag) og så annleis og eksotisk! Her er nokre glimt frå mobilen min, tatt i kvardagen:


Me har fått oss dameparkering! 2.etasje på vårt næraste kjøpesenter har pussa opp parkeringen, i rosa sjølvsagt, og reservert til Ladies only. Veldig, veldig bra! Det er jo me damer som shopper!



Dette bilete må eg berre dela! Kinesiske lykter hengt opp til feiringa av kinesisk nyttår. Nydeleg! Elles så har me jo heile byen vår fylt opp av rødkledde folk for tida, men det er ei anna historie...


Asias store flyselskap Air Asia har 6 års jubileum, og eg fann desse reklamebannerane ute på flyplassen. Ingen grunn til å seie meir.



Eg var ganske så stolt då eg kom over denne informasjonsplakaten. Kontoret til ombudsmannen i Thailand. Vesle Noreg har sett sine spor i verda.


Til slutt eit nydeleg juletre. For jula varer heilt til påske.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha så kjekt å se....hm savner både dere og crazy Thailand!

Anonym sa...

ja typiske ting:) hehe... Amazing Thailand, I love it:)
Å savne både dåkke å landet ja.
Kos dåkke i varmen, våren begynne så smått her, jippi:)

BK