lørdag, november 11, 2006

Trøyst frå gode vener

Kvelden etter gravferda til Vanilla ringjer det på døra. Der står vakta i porten med ei eske... Tigger hadde vore på tur ute i gata, heilt aleine i mørket. Då kom det ein bil i stor fart...

Så, me mista altså begge kattane vår på to dagar.

Talette og Caja (Vidnes) har, med sine 6 år i Thailand, erfart kor kort eit katteliv kan verta, så dei ville gjerne trøsta. Og kva er ei betre trøyst for Signe og Jenny enn ei splitter ny leike med små dubbedingsar og lyd?

Pingvinar i rusjebane vart ein stor suksess. Både store og små har leika saman dei siste dagane. Men, det som jo trøysta aller mest, var omtanken som låg bak. Tusen takk, Talette og Caja! De er to svært viktige personar i våre liv!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på dere i Bangkok! Jeg skjønner at der har hatt en trist tid, men det er godt at dere har gode naboar som trer støttande til i vanskelege tider. Det er kjekt å lese bloggen deres og følge litt med hvordan dere har det. Nå er det lørdagskveld her hos oss og de gamle skal snart legge seg. I morgen er det gudsteneste og basar etter gudstenesta til inntekt for NMS sitt arbeid Thailand.(Mildred og Tore arrangerer)
Hils kjente fra oss, en spesiell hilsen til de sørgende. Masse hilsner fra Rønnaug og Torbjørn

nina sa...

Nei uff så trist...jeg som hadde gleda meg til å kose med de på julaften! de var jo så søte!! men nå springer de nok rundt i himmelen i en blomster-eng! jeg ser det for meg!

nina:)