søndag, februar 11, 2007

Signe snakkar... Om framtida

Under kveldsmaten her ein kveld fortalte Signe litt om korleis ho ser for seg framtida:



Signe: Mamma, eg skal aldri flytta. Eg skal alltid bu her med deg.

Mamma: Å, skal du det? Det kan jo vera du vil flytta viss du får kjæreste ein gong.

Signe: Nei, eg skal alltid bu her med deg og pappa.

Mamma: Vil du ikkje gifta deg, sånn som mamma og pappa? Og ha baby?

Signe: Eg vil jo ha baby... Men, eg trenge ikkje ha pappa-mann...

Mamma: Skal du passa på babyen din heilt aleina, du då?

Signe (med eit oppgitt sukk): Eg skal jo bu med deg, mamma!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei hei! Hører Signe har bestemt seg på kva ho skal når ho blir stor!
hehe.. Me gleder oss til me skal reisa er ikkje lenge til no!

Mange klemmer fra Hilde,Ingunn,Bente og Åge!

Maria og Espen Tveten sa...

Det blir ihvertfall ikke lange veien til barnebarna...