torsdag, februar 01, 2007

"Jeg vil ha en blå ballong" - eller kanskje ein gul?


I Thailand har dei ikkje berre morsdag og farsdag, men òg barnas dag. Andre søndag i januar er dagen då alle barna vert feira, med pakkar og all verdas morosame arrangement overalt.

Me var invitert i bursdagsselskap og karneval. Uheldigvis, for våre ungar, hadde ikkje misjonærane tanke for denne viktige dagen, og la eit seminar til akkurat den helga.

På skulen hadde dei førebudd barnas dag lenge. Dei hadde undervist om barnas rettar, og alle elevane hadde laga ei utstilling basert på det. Kindergarten sitt bidrag var ”Alle barn har rett til leik” (i skikkeleg Tøfflus og Jon Blund stil). ”Eg likar å spela fotball med pappa og venene mine”, stod det på Signe sitt ark. Arne vart bittelitt stolt…

Måndag var det feiring. Alle barna fekk kvar sin ballong med lapp festa på. Så, ute på parkeringsplassen vart ca 100 ballonger sendt avgarde, til stor jubel frå ungane.

Så, finn de ein gul ballong svevande rundt er det kanskje ei helsing frå Signe!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Så kult! koffor har me ikkje en sånn dag i norge? syns me sko hatt d!
Forresten ska eg ha om barnerettighetene i 3 klasse imårå. kult sammentreff:) retten til lek og fritid komme nok t å stå sentralt der og tenke eg.