onsdag, april 16, 2008

Tankar frå Signe 5 år


Om neste generasjon:
Hvis jeg får ei jente så skal hu hette Princess Rosella, hvis jeg får en jente til skal hu hette Rose. Åsså hvis jeg får en gutt skal han hette Jonas, også ein som skal hette....Robert. Jeg vil ha to av kvert.

Om giftemål:
Jeg skal iallefall gifte meg. Då trenge jeg ikke ha ungane med meg på jobb.

Om arv:
Denne tegningen skal du få mamma. Men når du bler gammal og dør må du gi den til noen andre. For når du dør skal du vera i himmelen, då bur du ikke lenger i huset vår.

Om livet i himmelen:
Jeg kan jo leke med Line og Amanda i himmelen! (Line og familien flytter heim til Oslo neste måned, etter 4 år som våre næraste naboar)

Om lørdagssnop:
Jeg tenker på sånne bamsar. Jeg husker at me kjøpte di på båten til dansk. Koffår kan ikke bestemor, som er våre venner, ta med sånne bamsar til oss når hu kommer på besøk?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Får me konkurranse om guttanavne vårt nå plutseligt...?? hehe.. :) Godt å veda at der e jaffal ei t så lige d! :)

Klem fra tante Laila

Anonym sa...

Hallo kjære venner! Så koselig å plutselig finne et bilde av oss selv her da;-) Takk for hilsen! Tar på å runde 70 ja.... Vakkert bilde dere har funnet forresten;-) Håper det står bra til med dere alle 5! Her nytes våren - hatt ei hel uke med sol fra skyfri himmel nå - trodde ikke det var mulig her i Bergen... Ellers herjer vannkopper heimen. Lukas'n er en stor blemme hele gutten stakkar.... Er heldigvis i bedring nå! Jepp- ha det riktig så bra! Tanker og klemmer fra oss 5 i Åsane

Karin sa...

Hils Signe og si at hun er kul!