søndag, januar 06, 2008

Helsing frå Gabriel

Hei! Eg er Gabriel!
I dag er eg ei heil veke gammal, men eg veit enno ikkje heilt kva eg syns om livet utanfor magen...

Det har vore besøk her kvar dag, berre for å helsa på meg. Alle seier at eg er veldig "låå", dvs nydeleg/kjekk, også vil dei halde meg litt. Storesystrene mine vil halde meg aller mest, dei skal susse og klemme heile tida òg. Pappa seier at eg er veldig snill som let dei styre i veg.

På fredag var eg hjå doktoren og vegde meg, tok sprøyte og høyretest. Alt vel, og vektkurva mi tok visst heilt av, for eg hadde lagt på meg masse, masse. Det er fordi eg drikk melk heile natta, sova er for pyser!

For at mamma skal laga god melk har ho fått masse rar medisin av dei som har vore på besøk. "Birds nest" heiter det, og er laga av fuglereir som fuglen har bygd med spyttet sitt. Innheld visstnok masse kalsium, jern og andre sunne ting. Yummi, yummi...

Forresten, eg har vorte ganske store, ikkje sant? Tøff bamse eg har fått, eller?? Har de andre ein bamse like stor som de sjølve, kanskje???

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så mye med sønnen!
Familien Sandland

Linni på nye eventyr:) sa...

Heisann...
Han æ så sååå hærlige:)
he nåkk våre endel besøg ja, å forstår godt at storesystrene vil halla å kosa mæ an...
Dæ glede æg ao mæg te...
Kos dåkke viare så snakkes me
Kjempe fine bilde!!!

Anonym sa...

Til stolte foreldre og søsken. Det er en nydelig gutt dere har fått.Synes han ser større ut enn bare en uke.Endelig en gutt i familien,Arne!

Skal hilse så mye fra Torbjørn.
Hilsen Rønnaug.